Back to Top
Witamy
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Masterzy na forum

Masterzy na forum 2 lata 3 miesiąc temu #1

• sudet
  • sudet Avatar
  • Gold
  • Otrzymane podziękowania: 77
  • Oklaski: 1
Witam,

Jako, że strona przeszła gruntowny remont i wiele się tutaj zmieniło. Oraz przybyło już kilku nowych członków do społeczności, to chciałbym się zapytać ilu z Panów na tym forum czuje w sobie nutkę dominacji?

Wiem, że społeczność jest zdominowana przez wielbicieli klimatów femdom, ale miło byłoby mieć w internecie kąt dla mężczyzn zainteresowanych dominacją i społeczność wymieniającą doświadczenia ku dobru ogółu.

Opowiem jeszcze coś o sobie. Jestem Panem jednej suczki, uwielbiam dominację psychiczna, poniżanie i władanie myślami mojej niewolnicy to dla mnie czysta poezja. Do tego znajduję też siebie w spankingu, dominacji publicznej i tresurze mojej uległej. Swoją suczką zajmuję się już od jakiś 5-6 lat i żyje nam się ze sobą świetnie.

Pozdrawiam i zachęcam do pisania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Masterzy na forum 3 miesiąc 1 tydzień temu #2

• drx86sm
  • drx86sm Avatar
  • Junior
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 0
2 lata 5 dni i żadnego :)

Masterzy na forum 1 miesiąc 4 tygodni temu #3

• Napoleon
  • Napoleon Avatar
  • Senior
  • Otrzymane podziękowania: 21
  • Oklaski: 1
Postanowiłem się dopisać do tejże bardzo długiej listy.