Back to Top
Witamy
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Inicjatywa ze strony uległej

Inicjatywa ze strony uległej 1 miesiąc 2 tygodni temu #1

• Little Satan
  • Little Satan Avatar
  • Fresh
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Cześć!
Nie byłam pewna gdzie umieścić tego posta. Widzę, że forum jest skierowane głównie w temacie Domin, ale może uda mi się uzyskać tutaj jakieś wskazówki.
Jestem bardzo początkująca w BDSM, tak samo jak mój partner. Jesteśmy razem już kilka lat i dopiero niedawno przełamałam się i przyznałam do tego czego potrzebuję. Na szczęście mój dominant fajnie wpasowuje się w moje potrzeby, oboje jednak cały czas się uczymy. Jak to początki - dużo śmiechu ;)
Mam jednak pewien problem. Rozumiem założenia BDSM. Strona uległa (ja) wykonuje polecenia strony dominującej. W dużym skrócie ;) Jednak nie czuję się do końca fair nie przejawiając żadnej inicjatywy w trakcie naszych sesji, a nie bardzo mam pomysł jak mogłabym ją przejawiać, nie okazując nieposłuszeństwa. W trakcie naszych sesji nie ma (jeszcze...) jakiegoś mocnego ograniczania każdego mojego ruchu, tego co mówię itp, ale ja po prostu nie wiem co mogłabym zrobić. Nie wiem czy to do końca fair oczekiwać, że całą sesję wymyśli i poprowadzi mój partner, który w końcu też się jeszcze uczy tego wszystkiego. Czy w ogóle jest jakaś możliwość wykazywania inicjatywy ze strony uległej? Jak to wygląda u was? Będę bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): drx86sm, Błękitna

Inicjatywa ze strony uległej 1 miesiąc 2 tygodni temu #2

• drx86sm
  • drx86sm Avatar
  • Junior
  • Otrzymane podziękowania: 8
  • Oklaski: 0