Back to Top
Witamy
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Trzcinki ratanowe-wszystko co chcecie wiedzieć

Odp: Trzcinki ratanowe-wszystko co chcecie wiedzieć 4 lata 7 miesiąc temu #1

• Koń
  • Koń Avatar
Mam pytanie do bardziej doświadczonych forumowiczów. W sprawach spankingu trzcinką jestem trochę laikiem, ale widząc efekty marzy mi się taka trzcinka do domowego użytku :)
Niestety na polskich stronkach nie znalazłem nic ciekawego. Jedynie to:
www.anitaberg.pl/Akcesoria_BDSM/Baty_-_S..._bat,sm,products.xml
Czy ta trzcina również zostawi ślady na ciele mimo, że jest w lateksowej powłoce? Przyjemnie mieć taką pamiątkę....
Druga wersja jest niestety niedostępna:
www.anitaberg.pl/Akcesoria_BDSM/Baty_-_S...icruta,sm,products.x
I nie wiem, czy zamówić wersję w lateksie, czy czekać.
Ostatnio zmieniany: 4 lata 7 miesiąc temu przez Koń.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Trzcinki ratanowe-wszystko co chcecie wiedzieć 4 lata 7 miesiąc temu #2

• LadyRedCat79
  • LadyRedCat79 Avatar
  • Moderator
  • Otrzymane podziękowania: 1093
  • Oklaski: 107
Koń napisał(a):
Mam pytanie do bardziej doświadczonych forumowiczów. W sprawach spankingu trzcinką jestem trochę laikiem, ale widząc efekty marzy mi się taka trzcinka do domowego użytku :)
Niestety na polskich stronkach nie znalazłem nic ciekawego. Jedynie to:
www.anitaberg.pl/Akcesoria_BDSM/Baty_-_S..._bat,sm,products.xml
Czy ta trzcina również zostawi ślady na ciele mimo, że jest w lateksowej powłoce? Przyjemnie mieć taką pamiątkę....
Druga wersja jest niestety niedostępna:
www.anitaberg.pl/Akcesoria_BDSM/Baty_-_S...icruta,sm,products.x
I nie wiem, czy zamówić wersję w lateksie, czy czekać.
zostawi,zostawi:)wierz mi;)
Za tę wiadomość podziękował(a): Koń

Odp: Trzcinki ratanowe-wszystko co chcecie wiedzieć 4 lata 3 tygodni temu #3

• gentleman24
  • gentleman24 Avatar
  • Expert
  • Otrzymane podziękowania: 8
  • Oklaski: -9